Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem – Bc. Renata Havlová
Bc. Renata Havlová
Diplomová práce
Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem
Brands Klasa and Regionální potravina from Business Perspective
Anotace:
Diplomová práce na téma "Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem" se zaměřuje na efektivnost využití držení jmenovaných log firmou jako výrobcem oceněné potraviny.Cílem této práce je vyhodnotit vliv certifikace, efektivitu značení, zejm. změny v oblasti prodeje, a další přínosy, u držitelů značek Klasa a Regionální potravina.Práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část obsahuje …víceAbstract:
The thesis "Brands Klasa and Regionální potravina from Business Perspective" focuses on the efficiency of using the holdings of referred logos as the manufacturer of the award-winning food.The aim of this thesis is to evaluate the influence of certification, efficiency of marking, esp. changes in sales and other benefits for brand holders Klasa and Regionální potravina.The work is divided into two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Země původu potravin jako značka kvality
David VOLKE -
Značka původu a kvality Český výrobek pohledem spotřebitele
Markéta Slapničková
Název
Vložil
Vloženo
Práva