Strategický marketing včetně projektové studie – Bc. Lukáš Chytil
Bc. Lukáš Chytil
Master's thesis
Strategický marketing včetně projektové studie
Strategic marketing including project study
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem strategického marketingového plánu firmy. V teoretické části jsou popsány relevantní pojmy z oblasti strategického marketingu. V metodologické části je uvedena etika zpracování diplomové práce, stanovený cíl a metody, prostřednictvím kterých bude cíle práce dosaženo. Analytická a syntetická část práce představuje firmu Vůně z Prahy, s.r.o. její poslání a strategické …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the design of a strategic marketing plan. The theoretical part describes relevant concepts from the field of strategic marketing. The methodological part states the ethics of the diploma thesis, the set goal and the methods through which the aim of the thesis will be achieved. The analytical and synthetic part of the thesis presents the company Vůně z Prahy, s.r.o. its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/btgr7/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: Ing. Helena Cetlová, Ing. David Mareš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Metoda BSC jako nástroj podpory inovací
Ondřej Vrána -
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC
Marek Gubala -
Implementace konceptu společenské odpovědnosti do strategického řízení malých a středních firem řízených dle metody BSC
Jiří SEIDLER -
Implementace BSC jako systému pro strategické řízení firmy XY
Lucie Benešová -
Hodnocení úrovně výkonnosti podniku PARAMO, a.s. aplikací strategického systému BSC
Tomáš Stanisz -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová