Marketing a kulturní management Muzea města Brna – Ing. Dana Horníčková
Ing. Dana Horníčková
Diplomová práce
Marketing a kulturní management Muzea města Brna
Marketing and Cultural Management of Brno City Museum
Anotace:
Práce se zabývá zpracováním předpokladů Muzea města Brna k efektivnímu využití svěřených objektů a vykonávaných činností zformulovaných do marketingové strategie instituce. Základním krokem bylo zpracování SWOT analýzy, která přehledným způsobem zhodnotí výhody a nevýhody této městské kulturní organizace a současně zcela jasně pojmenuje případná rizika na trhu kulturních služeb. Výsledkem je analýza …víceAbstract:
The work deals with the processing of the Brno City Museum prerequisites for an effective utilization of its entrusted property and executed activities formed into a marketing strategy of the institution. The basic step was to elaborate a SWOT analysis which would clearly evaluate and name the advantages and disadvantages of the urban cultural organization and the potential risks in the cultural services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iz7jf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. arch. Lea Vojtová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus atraktivity a možná řešení situací ohrožující další vývoj zvolené atraktivity - včetně aplikované SWOT analýzy
David Sušil -
Marketingová analýza Slováckého muzea
Kristýna Vlachynská -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Zuzana Rýparová -
Financial and strategic analysis of ALROSA Group
Fidan Aliyeva -
Financial analysis of a chosen firm
Anca-Ioana Mos -
Obsahový marketing ako nástroj konkurenčnej výhody v e-commerce
Peter Gábriš -
Green marketing
Martin Trojan