Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě – Bc. Jitka JUCHELKOVÁ
Bc. Jitka JUCHELKOVÁ
Master's thesis
Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě
Pupil as a solver of the learning tasks in primary science
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza výuky přírodovědy v pátém ročníku základní školy z hlediska typu zadávaných učebních úloh, jejich zdrojů, metod práce a času, který je nutný k jejich vyřešení. V teoretické části diplomové práce je přiblížen vývoj výuky přírodovědy od dob Jana Amose Komenského do současnosti. Prostor je zde také věnován obecné problematice trendů, metod práce a výukových cílů, které …moreAbstract:
The goal of the thesis is to analyze the teaching of natural science in the fifth year of a primary school in terms of the type of teaching tasks assigned, their resources, methods of work and time that is required to solve them. In the theoretical part of the thesis I am giving an insight into the development of teaching of natural science since the days of Jan Amos Komensky to the present. Some part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2014
Accessible from:: 4. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JUCHELKOVÁ, Jitka. Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Hodnocení kognitivní náročnosti přírodopisných učebních úloh ve vazbě na standardy pro základní vzdělávání
Kateřina VILDOMCOVÁ -
Typy učebních úloh v přírodovědě
Jana WEBEROVÁ -
Typy učebních úloh v současných učebnicích občanské výchovy
Vendula LUBOJACKÁ -
Typy učebních úloh v přírodovědě
Jiřina GALLASOVÁ -
Hodnocení kognitivní náročnosti přírodopisných učebních úloh ve vazbě na standardy pro základní vzdělávání
Kateřina VILDOMCOVÁ -
Analýza učebních úloh ve vybraných učebnicích matematiky pro 1. stupeň ZŠ.
Marcela JANSOVÁ -
Žákovské řešení učebních úloh z biologie na gymnáziu
Nora TOMSOVÁ -
Naučná výprava po jičínském okolí: přírodověda hravě
Pavlína Lachmanová