Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě – Bc. Jitka JUCHELKOVÁ
Bc. Jitka JUCHELKOVÁ
Master's thesis
Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě
Pupil as a solver of the learning tasks in primary science
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je analýza výuky přírodovědy v pátém ročníku základní školy z hlediska typu zadávaných učebních úloh, jejich zdrojů, metod práce a času, který je nutný k jejich vyřešení. V teoretické části diplomové práce je přiblížen vývoj výuky přírodovědy od dob Jana Amose Komenského do současnosti. Prostor je zde také věnován obecné problematice trendů, metod práce a výukových cílů, které …viacAbstract:
The goal of the thesis is to analyze the teaching of natural science in the fifth year of a primary school in terms of the type of teaching tasks assigned, their resources, methods of work and time that is required to solve them. In the theoretical part of the thesis I am giving an insight into the development of teaching of natural science since the days of Jan Amos Komensky to the present. Some part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zverejniť od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUCHELKOVÁ, Jitka. Žák jako řešitel učebních úloh v přírodovědě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kognitivní náročnosti přírodopisných učebních úloh ve vazbě na standardy pro základní vzdělávání
Kateřina VILDOMCOVÁ -
Typy učebních úloh v přírodovědě
Jana WEBEROVÁ -
Typy učebních úloh v současných učebnicích občanské výchovy
Vendula LUBOJACKÁ -
Typy učebních úloh v přírodovědě
Jiřina GALLASOVÁ -
Hodnocení kognitivní náročnosti přírodopisných učebních úloh ve vazbě na standardy pro základní vzdělávání
Kateřina VILDOMCOVÁ -
Analýza učebních úloh ve vybraných učebnicích matematiky pro 1. stupeň ZŠ.
Marcela JANSOVÁ -
Žákovské řešení učebních úloh z biologie na gymnáziu
Nora TOMSOVÁ -
Naučná výprava po jičínském okolí: přírodověda hravě
Pavlína Lachmanová