Analýza vybraného segmentu návštěvníků destinace - sjezdové lyžování – Bc. Dominika Fajtová
Bc. Dominika Fajtová
Diplomová práce
Analýza vybraného segmentu návštěvníků destinace - sjezdové lyžování
Analysis of selected Tourism Market Segment - Downhill Skiing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou sjezdového lyžování ve ski regionu Buková hora v Orlických horách. Na základě dat z marketingového výzkumu, který byl proveden v destinaci v zimě 2012, charakterizuje strukturu návštěvníků ski regionu. Práce se zaměřuje na vytvoření profilu návštěvníka, klade důraz na faktory rozhodovacího procesu a na problematiku propojení lyžařských areálů ve zvolené destinaci …víceAbstract:
The master thesis deals with the analysis of downhill skiing in Buková hora region located in Orlické hory. Visitor characteristics of selected destination is created based on data from marketing research. The research was conducted during winter period 2012. The analysis was focused on creating the visitor profile and emphasizes the factors of the decision-making process. The paper also deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tc9bc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Veronika Kubínová -
Segment trhu LGBT turistů v hlavním městě Praze
Martin Štěpánek -
Profily návštěvníků vybrané destinace cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Klára Lisayová -
Profily návštěvníků turistické destinace jižní Čechy
Klára LISAYOVÁ -
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
Petr Beránek -
Profily návštěvníků destinace Moravský kras a okolí
Pavel Novák -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum návštěvnosti na památce Technického muzea v Brně - MJ-S3 Zahrada
Jitka Káňová