Ing. Lenka HARANTOVÁ

Diplomová práce

Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.

Marketing communication innovations at ha-vel internet Ltd.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Jejím smyslem je kriticky zhodnotit současný systém marketingové komunikace ve firmě ha-vel internet s.r.o. a přispět vlastními náměty k jeho zdokonalení. Strukturu práce tvoří teoretická východiska k řešeným problémům včetně některých no-vých trendů, které uvádí aktuální literární zdroje zabývající se problematikou marketingové …více
Abstract:
This diploma is focused on marketing communication issues. Its main goal is to critically evaluate current system of marketing communication at telecommunication company ha-vel internet Ltd. and contribute with own suggestions for its improvement. The diploma structure is formed from theoretical resources of solved issues and also new trends, which are listed in actual literally sources of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8204

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HARANTOVÁ, Lenka. Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing