Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o. – Sára Kudělková
Sára Kudělková
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Proposal for marketing communication and promotion of the medicinal product Octicide by Neofyt spol. s r.o.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingové komunikace firmy Neofyt s.r.o. s cílem ujednotit a usnadnit tuto komunikaci s cílovými skupinami. Dílčím cílem práce je zjistit, zda-li firma využívá pro svůj léčivý přípravek Octicide vhodné dostupné prvky marketingové komunikace a navrhnutí firmě doporučení ke zlepšení propagace tohoto výrobku. Marketingová komunikace bude zahrnovat prvky marketingového …moreAbstract:
The main goal of the bachelor's thesis is the proposal for marketing communication of Neofyt s.r.o. to unify and facilitate this communication with target groups. The partial goal of the work is to find out whether the company uses appropriate available elements of marketing communication for its medicinal product Octicide and to propose recommendations to the company to improve the promotion of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Miriam Habibi, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUDĚLKOVÁ, Sára. \textit{Návrh marketingové komunikace a~propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/sfq7yb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Analýza prodejního procesu ve firmě Plastkon product s. r. o.
Lenka LAŠÁKOVÁ -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový mix produktu Benefibra
Pavlína Renčová -
Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu
Markéta Gerhartová -
Marketingový mix produktu Oltar
Klára Burdová -
Zvýšení konkurenceschopnosti farmaceutického podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jakub Bína