Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce – Bc. Tomáš Škeřík
Bc. Tomáš Škeřík
Bachelor's thesis
Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce
Discovering the factors influencing customer behavior related to e-commerce based companies
Abstract:
The Internet has become a new distribution and communication medium and online transactions are rapidly growing. Based on this fact arose the need of better understanding of customer who is willing to purchase products online. The aim of this paper is to determine main age and gender categories that shop on the Internet and the kinds of products they purchase mostly. Furthermore, there is an intention …moreAbstract:
Internet se stal novym a zaroven castejsim distribucnim kanalem, s cimz je spojen narust on-line transakci. Na zaklade teto skutecnosti vyvstala nutnost zamereni se na identifikaci zakaznika, ktery je ochoten uskutecnit koupi on-line produktu a definovani jeho potreb. Cilem teto prace je urcit hlavni vekove kategorie a pohlavi, ktere nakupuji prostrednictvim internetu a druhy vyrobku, ktere nejcasteji …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Accessible from:: 10. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2013
- Supervisor: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKEŘÍK, Tomáš. \textit{Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/sfqkd2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Škeřík, Tomáš. Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Vliv srovnávačů cen na rozhodovací proces zákazníka
Zuzana Beranová -
Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Natálie Denisová -
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích
Yuliia Tyshchenko -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu
Lenka ZAJÍCOVÁ -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová