Bc. Tomáš Škeřík

Bachelor's thesis

Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce

Discovering the factors influencing customer behavior related to e-commerce based companies
Abstract:
The Internet has become a new distribution and communication medium and online transactions are rapidly growing. Based on this fact arose the need of better understanding of customer who is willing to purchase products online. The aim of this paper is to determine main age and gender categories that shop on the Internet and the kinds of products they purchase mostly. Furthermore, there is an intention …more
Abstract:
Internet se stal novym a zaroven castejsim distribucnim kanalem, s cimz je spojen narust on-line transakci. Na zaklade teto skutecnosti vyvstala nutnost zamereni se na identifikaci zakaznika, ktery je ochoten uskutecnit koupi on-line produktu a definovani jeho potreb. Cilem teto prace je urcit hlavni vekove kategorie a pohlavi, ktere nakupuji prostrednictvim internetu a druhy vyrobku, ktere nejcasteji …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Accessible from:: 10. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2013
  • Supervisor: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Škeřík, Tomáš. Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN