Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce – Bc. Tomáš Škeřík
Bc. Tomáš Škeřík
Bakalářská práce
Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce
Discovering the factors influencing customer behavior related to e-commerce based companies
Abstract:
The Internet has become a new distribution and communication medium and online transactions are rapidly growing. Based on this fact arose the need of better understanding of customer who is willing to purchase products online. The aim of this paper is to determine main age and gender categories that shop on the Internet and the kinds of products they purchase mostly. Furthermore, there is an intention …víceAbstract:
Internet se stal novym a zaroven castejsim distribucnim kanalem, s cimz je spojen narust on-line transakci. Na zaklade teto skutecnosti vyvstala nutnost zamereni se na identifikaci zakaznika, ktery je ochoten uskutecnit koupi on-line produktu a definovani jeho potreb. Cilem teto prace je urcit hlavni vekove kategorie a pohlavi, ktere nakupuji prostrednictvim internetu a druhy vyrobku, ktere nejcasteji …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKEŘÍK, Tomáš. \textit{Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/sfqkd2/.
Jak správně citovat práci
Škeřík, Tomáš. Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Vliv srovnávačů cen na rozhodovací proces zákazníka
Zuzana Beranová -
Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Natálie Denisová -
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníků: nákupy na internetu ve vybraných zemích
Yuliia Tyshchenko -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Faktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonu
Lenka ZAJÍCOVÁ -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Proces rozhodování o nákupu produktů dlouhodobé spotřeby
Veronika Příplatová