Bc. Tomáš Škeřík

Bakalářská práce

Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce

Discovering the factors influencing customer behavior related to e-commerce based companies
Abstract:
The Internet has become a new distribution and communication medium and online transactions are rapidly growing. Based on this fact arose the need of better understanding of customer who is willing to purchase products online. The aim of this paper is to determine main age and gender categories that shop on the Internet and the kinds of products they purchase mostly. Furthermore, there is an intention …více
Abstract:
Internet se stal novym a zaroven castejsim distribucnim kanalem, s cimz je spojen narust on-line transakci. Na zaklade teto skutecnosti vyvstala nutnost zamereni se na identifikaci zakaznika, ktery je ochoten uskutecnit koupi on-line produktu a definovani jeho potreb. Cilem teto prace je urcit hlavni vekove kategorie a pohlavi, ktere nakupuji prostrednictvim internetu a druhy vyrobku, ktere nejcasteji …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Škeřík, Tomáš. Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce. Liberec, 2013. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN