Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States – Filip Procházka
Filip Procházka
Master's thesis
Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States
MARKET ENTRY STRATEGY OF ŠKODA AUTO INTO THE UNITED STATES
Anotácia:
Český automobilový výrobce Škoda Auto prošel od akvizice německým koncernem Volkswagen v roce 1990 dramatickým vývojem. Automobilka se rozrůstala exponenciálním tempem a v průběhu posledních let zaznamenala mohutný rozmach poznamenaný dvojciferným procentem meziročního růstu tržeb, rozšířením produktového portfolia o dva modely trendového SUV typu a především, dosažením pozice druhého nejziskovějšího …viacAbstract:
Czech Automobile manufacturer Škoda Auto has gone through dramatic development upon its acquisition by German Volkswagen Group in 1990. Since then Škoda grew exponentially and throughout previous years the automaker witnessed a monumental boom marked by two-digit annual sales growth rate, extension of its product portfolio by trending SUV type models and, ultimately, by becoming 2017’s second most …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75301
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2019
- Vedúci: Ilya Bolotov
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75301
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Markéta Drábková -
Vstup firmy na zahraniční trh
Sabina Sinkovská -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková