Projekt tvorby hodnocení a výběru dodavatelů ve vybraném výrobním podniku – Bc. Vendula Vodáková
Bc. Vendula Vodáková
Master's thesis
Projekt tvorby hodnocení a výběru dodavatelů ve vybraném výrobním podniku
Project of Evaluation and Selection of Suppliers in a Selected Manufacturing Company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tvorbou systému hodnocení a výběru dodavatelů ve vybraném podniku. Cílem práce je zvýšit efektivitu současného systému hodnocení dodavatelů alespoň o 30 %. Teoretická část práce zpracovává poznatky z oblasti nákupu, nákupního marketingu a procesu výběru a hodnocení dodavatelů. Praktická část práce, začíná představením vybraného podniku. Pomocí vlastního pozorování analyzuje …viacAbstract:
The thesis focuses on the development of a system of evaluation and selection of suppliers in a selected company. The objective of the thesis is to increase the efficiency of the current supplier evaluation system by at least 30%. The theoretical part of the thesis elaborates knowledge from the field of purchasing, purchasing marketing and the process of supplier selection and evaluation. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VODÁKOVÁ, Vendula. \textit{Projekt tvorby hodnocení a výběru dodavatelů ve vybraném výrobním podniku}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/sfvhse/.
Jak správně citovat práci
Vodáková, Vendula. Projekt tvorby hodnocení a výběru dodavatelů ve vybraném výrobním podniku. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Management and Marketing / Marketing Management
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Tereza Šabatková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Výběr maloobchodního formátu u rychloobrátkového zboží
Veronika Brydláková -
Vnímání a výběr místa nákupu v maloobchodě
Monika PINCOVÁ