Knižní ilustrace jako průvodce knihou a klíč k příběhu – Zdenka ŠIMRALOVÁ
Zdenka ŠIMRALOVÁ
Bachelor's thesis
Knižní ilustrace jako průvodce knihou a klíč k příběhu
Book Illustrations as a Guide to the Book and a Key to the Story
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Knižní ilustrace jako průvodce knihou a klíč k příběhu pojednává o ilustraci, o její historii, funkci, technice a předně o ilustraci jako možnosti vyprávění příběhu.Abstract:
The Bachelor thesis named Book Illustrations as a Guide to the Book and a Key to the Story deals with illustration and its history, function and technique and concerns illustration as an option to narrate a story.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Adam Krupička
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMRALOVÁ, Zdenka. \textit{Knižní ilustrace jako průvodce knihou a klíč k příběhu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/sg6e45/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMRALOVÁ, Zdenka. Knižní ilustrace jako průvodce knihou a klíč k příběhu. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / ČJ VV VZ
Theses on a related topic
-
Dětská literatura ve výuce anglického jazyka na základní škole
Barbora Ema Švecová -
Ilustrace
Vladimir Privulović -
Emotivní příběh a jeho význam pro vnímání reklamního sdělení
Lenka Nováková -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Preventivní program her a příběhů pro podporu vnímání těla a vnitřní schopnosti zvládat náročné situace u dětí předškolního věku
Iva Hegrová