Ekonomie štěstí: Jsou vytíženější zaměstnanci šťastnější? – Jana Tesařová
Jana Tesařová
Diplomová práce
Ekonomie štěstí: Jsou vytíženější zaměstnanci šťastnější?
The Economics of Happiness: Are the busier employees the happier ones?
Anotace:
V práci je analyzován vztah úrovně pociťovaného štěstí a míry pracovní vytíženosti zaměstnanců pracujících na plný úvazek. Pro tyto účely byl sestaven dotazník mapující oblast štěstí a vytíženosti, v němž byly zahrnuty subjektivní i objektivní proměnné. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 205 zaměstnanců. Výběrový soubor vykázal nadprůměrné vzdělání, vysokou míru vytíženosti a nadprůměrnou výši platu …víceAbstract:
The thesis analyzes the relationship of the perceived happiness level and the level of work busyness of full time employees. For this purpose, a questionnaire was built which mapped happiness and busyness with considering both subjective and objective variables. 205 employees participated in the questionnaire survey. The sample showed above-average education, a high level of busyness and above-average …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 2. 2012
- Vedoucí: Petr Houdek
- Oponent: Michal Mirvald
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Práce na příbuzné téma
-
Framework for dependency analysis of software artifacts
Miroslav KRÝSL -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Lenka Martincová