Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty – Bc. Vrajesh Shah
Bc. Vrajesh Shah
Diplomová práce
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Abstract:
Modern business world is facing a constantly increasing pressure of competition, due to which maintaining competitive edge is becoming a challenge. In such cases, customer satisfaction and customer relationship building are some of the promising ways to retain the existing customer base and develop a competitive edge to compete with other players. Luxury brands such as Apple have developed an esteemed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Analýza zákaznické věrnosti značky Apple
Romana Smolková
Název
Vložil
Vloženo
Práva