Automatization and Personalization of Assistive Technology Processes for Users with Dyslexia – Mgr. BcA. Tereza Pařilová, DiS.
Mgr. BcA. Tereza Pařilová, DiS.
Rigorózní práce
Automatization and Personalization of Assistive Technology Processes for Users with Dyslexia
Automatization and Personalization of Assistive Technology Processes for Users with Dyslexia
Anotace:
Dnešní svět je velmi ovlivněn rychlým vývojem sofistikovaných technologií, ať už v podobě webových služeb nebo internetových technologií, osobních komunikačních zařízení atd. Podstatné každodenní činnosti člověka už není vždy možné ovládat manuálně z důvodů časové nebo objemové náročnosti a komplikovanosti. Díky nejpokročilejším technologiím jsou konkrétně asistivní technologie na prudkém vzestupu …víceAbstract:
The world today is highly influenced by the rapid development of sophisticated technology, be it in the form of web services, Internet technology or personal communication devices. A significant part of our daily activities can no longer be managed manually due to their amount, time demand or complexity. Thanks to the most advanced modern technologies, assistive technologies are on the rise and on …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/me2am/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2016
- Oponent: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D., prof. Eva Gyarmathy, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyRigorózní řízení / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Dyslexia and English Language Acquisition: Supporting Pupils with Dyslexia in Learning English Vocabulary
Natálie Šatná -
The Approach to Learners Diagnosed with dyslexia in ELT
Andrea Hanáčková -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Use of music in English language lessons with pupils diagnosed with ADHD and Dyslexia
Magdaléna Holbová -
Teaching English in the Online Environment to Students with Dyslexia
Jozef Andraš -
Students with Dyslexia and ELT
Lucie Procházková