Bc. Martina Červinková

Master's thesis

Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.

Proposal for Use of the Selected Online Marketing Tools to Improve Sales at 4CITY s.r.o.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je projektový návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. Diplomová práce obsahuje tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretickém základu jsou vysvětleny základní pojmy a obecné poznatky vztahující se k on-line marketingu a jednotlivým nástrojům marketingovému mixu. Analytická část se zaměřuje …more
Abstract:
The subject of this thesis is a project to use online marketing to streamline the sale of the company 4CITY s.r.o. The thesis contains three parts: theoretical, analytical and project. The basic concepts, definitions and general knowledge, related to online marketing and individual tools to the marketing mix, are explained in the theoretical basis. The analytical part focuses on 4CITY, its activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Červinková, Martina. Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. . Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management