Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. – Bc. Martina Červinková
Bc. Martina Červinková
Master's thesis
Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.
Proposal for Use of the Selected Online Marketing Tools to Improve Sales at 4CITY s.r.o.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je projektový návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. Diplomová práce obsahuje tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretickém základu jsou vysvětleny základní pojmy a obecné poznatky vztahující se k on-line marketingu a jednotlivým nástrojům marketingovému mixu. Analytická část se zaměřuje …moreAbstract:
The subject of this thesis is a project to use online marketing to streamline the sale of the company 4CITY s.r.o. The thesis contains three parts: theoretical, analytical and project. The basic concepts, definitions and general knowledge, related to online marketing and individual tools to the marketing mix, are explained in the theoretical basis. The analytical part focuses on 4CITY, its activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVINKOVÁ, Martina. \textit{Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/sghbo9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Červinková, Martina. Návrh využití vybraných nástrojů on-line marketingu za účelem zefektivnění prodeje společnosti 4CITY s.r.o. . Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová