Bc. Aneta Snopková
Bakalářská práce
Nekalé reklamní praktiky
Unfair Advertising Practices
Anotace:
Život každého jedince čím dál častěji ovlivňuje reklama, která na nás působí zejména prostřednictvím sdělovacích prostředků velmi intenzivním způsobem, ať už otevřenou nebo skrytou formou. Proto má reklama velký potenciál ovlivnit rozhodování každého jedince - spotřebitele v běžném životě. Někdy ani nepoznáme, že se jako spotřebitel rozhodujeme právě pod vlivem reklamy. Reklama na nás může působit …víceAbstract:
The life of everyone is currently more and more influenced by advertisement which affects us in an open or hidden form especially through the media in a very intensive way. That is why the advertisement has a great potentional to influence a decision of each individual person – consumer in his daily life. Sometimes we do not even recognize that we as a consumer are deciding under the influence of advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/unzc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Ondřej Kuchař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Regulace a správa spotřební daně z tabákových výrobků ve vybraných zemích EU
Lucia Tonhauserová -
Princip regulace hazardu a systém přerozdělování získaných financí v ČR
Tereza Koudelová -
Regulace průvodcovských aktivit a její dopad na legislativu a ekonomiku ČR
Markéta Mošová -
Právní aspekty těžby ropy a plynu v Severním ledovém oceánu a vliv těžby na životní prostředí a udržitelný rozvoj
Nela Faltusová -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Právní úprava klamavé a srovnávací reklamy v kontextu komunitárního práva
Veronika Čermáková -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný -
Právní regulace skryté reklamy na sociálních sítích
Dominika Malechová