Bc. Aneta Snopková
Bachelor's thesis
Nekalé reklamní praktiky
Unfair Advertising Practices
Anotácia:
Život každého jedince čím dál častěji ovlivňuje reklama, která na nás působí zejména prostřednictvím sdělovacích prostředků velmi intenzivním způsobem, ať už otevřenou nebo skrytou formou. Proto má reklama velký potenciál ovlivnit rozhodování každého jedince - spotřebitele v běžném životě. Někdy ani nepoznáme, že se jako spotřebitel rozhodujeme právě pod vlivem reklamy. Reklama na nás může působit …viacAbstract:
The life of everyone is currently more and more influenced by advertisement which affects us in an open or hidden form especially through the media in a very intensive way. That is why the advertisement has a great potentional to influence a decision of each individual person – consumer in his daily life. Sometimes we do not even recognize that we as a consumer are deciding under the influence of advertisement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/unzc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedúci: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Ondřej Kuchař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Práce na příbuzné téma
-
Regulace a správa spotřební daně z tabákových výrobků ve vybraných zemích EU
Lucia Tonhauserová -
Princip regulace hazardu a systém přerozdělování získaných financí v ČR
Tereza Koudelová -
Regulace průvodcovských aktivit a její dopad na legislativu a ekonomiku ČR
Markéta Mošová -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Právní úprava klamavé a srovnávací reklamy v kontextu komunitárního práva
Veronika Čermáková -
Samoregulace v reklamě vs. právní úprava reklamy v ČR
Miroslav Slaný -
Právní regulace skryté reklamy na sociálních sítích
Dominika Malechová -
Úprava reklamy v právu Evropské unie
Ludmila Worbisová