Aktuální vnímání značky Škoda zákazníky z ČR – Nikol Jílková
Nikol Jílková
Diplomová práce
Aktuální vnímání značky Škoda zákazníky z ČR
Current perception of the Škoda brand by customers from the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá aktuální vnímání značky Škoda českými zákazníky. Hlavním cílem této práce je analyzovat jejich postoje k této značce a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení pro zlepšení vnímání značky Škoda. Teoretická část práce definuje klíčové pojmy související se značkou, spotřebitelem, jeho spotřebním chováním a marketingovým výzkumem. Následně je popsána metodologie …víceAbstract:
This thesis examines the current perception of the Škoda brand by Czech customers. The main objective of this thesis is to analyse their attitudes towards the brand and, based on the information found, to propose recommendations for improving the perception of the Škoda brand. The theoretical part of the thesis defines key concepts related to the brand, consumer, their consumption behaviour and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94775
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Václav Vlasák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia