Nikol Jílková

Diplomová práce

Aktuální vnímání značky Škoda zákazníky z ČR

Current perception of the Škoda brand by customers from the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá aktuální vnímání značky Škoda českými zákazníky. Hlavním cílem této práce je analyzovat jejich postoje k této značce a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení pro zlepšení vnímání značky Škoda. Teoretická část práce definuje klíčové pojmy související se značkou, spotřebitelem, jeho spotřebním chováním a marketingovým výzkumem. Následně je popsána metodologie …více
Abstract:
This thesis examines the current perception of the Škoda brand by Czech customers. The main objective of this thesis is to analyse their attitudes towards the brand and, based on the information found, to propose recommendations for improving the perception of the Škoda brand. The theoretical part of the thesis defines key concepts related to the brand, consumer, their consumption behaviour and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Václav Vlasák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94775