Alice Krajčírová
Bakalářská práce
Interaktivní hudební videoklipy
Interactive Music Videos
Anotace:
Má bakalářská práce pojednává o interaktivních hudebních videoklipech, novém prosperujícím formátu, umožňujícím uplatnění scénáristů dosud nevídaným technologickým způsobem. Zajímá mě přitom především různorodost možných přístupů a způsobů využití interaktivity,. Uvádím na příkladech dosud nejznámějších a nejzajímavějších klipů.Abstract:
In my bachelor thesis I write about interactive music videos, new and progressive form, allowing screenwriters to succeed in oncoming technological way. I am mainly interested in diversity of different approaches to this form and ways of using interactivity. I show this on example of the most known and remarkable videos so far.Klíčová slova
videoklipKlíčová slova
hudební klipyKlíčová slova
videohryKlíčová slova
internetKlíčová slova
YouTubeKlíčová slova
scenáristikaObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2015
- Vedoucí: Jaroslav POZZI
- Oponent: Tomáš POSPISZYL
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Práce na příbuzné téma
-
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
Retrospektivní zhodnocení adolescentů na vliv platformy YouTube v době formování identity
Nikola Kořínková -
Prestiti linguistici nell'italiano dei nuovi professionisti online: il caso dei plurilingue su YouTube
Lenka Vlčková -
Fenomén YouTube u žáků 2. stupně základní školy
Sára Bolacká