Agáta Stejskalová

Bachelor's thesis

Role storytellingu v marketingové komunikaci neziskových organizací

The role of storytelling in the marketing communication of non-profit organizations
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá využití storytellingu v marketingové komunikaci neziskové organizace “Prostě Srdcem“, která se specializuje na canisterapii. Bylo zkoumáno, jak vyprávění příběhů ovlivňuje vnímání značky veřejností a jak může přispět k získání podpory a angažovanosti ve prospěch organizace. Na základě teoreticko-konceptuálního rámce a empirického zjištění storytellingu byly navrženy a zhodnoceny …viac
Abstract:
This bachelor's thesis examines the use of storytelling in the marketing communication of the non-profit organization "Prostě Srdcem," which specializes in canine therapy. It investigated how storytelling affects the public's perception of the brand and how it can contribute to gaining support and engagement for the organization. Based on a theoretical-conceptual framework and empirical findings of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Gabriela Daniel, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.