Role storytellingu v marketingové komunikaci neziskových organizací – Agáta Stejskalová
Agáta Stejskalová
Bakalářská práce
Role storytellingu v marketingové komunikaci neziskových organizací
The role of storytelling in the marketing communication of non-profit organizations
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá využití storytellingu v marketingové komunikaci neziskové organizace “Prostě Srdcem“, která se specializuje na canisterapii. Bylo zkoumáno, jak vyprávění příběhů ovlivňuje vnímání značky veřejností a jak může přispět k získání podpory a angažovanosti ve prospěch organizace. Na základě teoreticko-konceptuálního rámce a empirického zjištění storytellingu byly navrženy a zhodnoceny …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the use of storytelling in the marketing communication of the non-profit organization "Prostě Srdcem," which specializes in canine therapy. It investigated how storytelling affects the public's perception of the brand and how it can contribute to gaining support and engagement for the organization. Based on a theoretical-conceptual framework and empirical findings of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/eam3r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Gabriela Daniel, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Činnost obecně prospěšných neziskových organizací a jejich marketing
Jana Domináková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Iva Jandíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova