Přínosy podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci – Jan Blahout
Jan Blahout
Bakalářská práce
Přínosy podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci
The benefits of enterprise social networks for internal communication
Anotace:
Táto práce je zaměřená na přínosy podnikových sociálních sítí pro interní komunikaci. Na začátku práce je definován pojem interní komunikace, dále jsou uvedeny cíle a trendy interní komunikace. Poté je charakterizováno, co to jsou podnikové sociální sítě a jak se liší od veřejných sociálních sítí. Je uvedeno několik příkladů podnikových sociálních sítí a jejich vlastností. V praktické části je terénní …víceAbstract:
This thesis focuses on the contribution of enterprise social networking services to the internal communication. The thesis opens with definition of internal communication and next there are specified its goals and trends. Furthermore, the paper characterizes the enterprise social network as for what it actually is and how it differs from public social network. A number of corporate social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Tomáš Feige
- Oponent: Vladimír Vais
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45910
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Nejčastější problémy v oblasti vnitropodnikové komunikace
Roman Fidler -
Využití moderních technologií v řízení lidských zdrojů v IT společnosti
Kateryna Stryzhevska -
Analýza vnitrofiremní komunikace v souvislosti s IT, procesy a řízením v konkrétní organizaci
Alena Plachá -
Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci
Erika Čvandová -
Implementation of security systems for Network monitoring in the company
Md Rasel Miah -
Proměna reflexe anglofonní hudby a její kritiky v prostoru hudebních elektronických časopisů v posledních 15. letech
Valeriya Lazareva -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda