Kristýna DRYÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném stravovacím zařízení

Customer satisfaction analysis in selected gastronomic facility
Abstract:
Tématem této práce je analýza spokojenosti zákazníků ve zvolené restauraci Hladinka, která se nachází v Kladně. V této restauraci doposud neproběhl žádný marketingový výzkum zabývající se spokojeností zákazníků, proto se autorka rozhodla tento výzkum provést. Hlavním cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků této restaurace a navrhnout restauraci následná doporučení. Druhým cílem je zjistit …more
Abstract:
The subject of this Thesis is the analysis of customer satisfaction at restaurant Hladinka in Kladno. The author of this thesis has chosen this restaurant based on the fact that such an analysis has not been done there in the past. The primary goal here is to analyse customer satisfaction at this establishment and to produce recommendations for improvement. Secondary, to provide comparison on this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DRYÁKOVÁ, Kristýna. Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném stravovacím zařízení. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management