Andrea Punčochářová

Bakalářská práce

Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

The Role of the Communication in the Various Stages of the Product Life Cycle
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou komunikace zvoleného produktu v jednotlivých etapách jeho životního cyklu. V obecné části je teoreticky popsán životní cyklus produktu s jednotlivě rozepsanými etapami, na stejném principu je pak popsán také marketingový a komunikační mix. V analytické části se práce zabývá společností The Coca-Cola Company, její marketingovou strategií a konkrétním využití komunikačního …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the role of communication of chosen product at various stages of its life cycle. The first general (theoretical) section describes the product itself and its life cycle with particular stages. In the same principle the marketing and communications mix are described. In the analytical part, the thesis deals with The Coca-Cola Company, its marketing strategy and the specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní