Andrea Punčochářová

Bachelor's thesis

Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu

The Role of the Communication in the Various Stages of the Product Life Cycle
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá úlohou komunikace zvoleného produktu v jednotlivých etapách jeho životního cyklu. V obecné části je teoreticky popsán životní cyklus produktu s jednotlivě rozepsanými etapami, na stejném principu je pak popsán také marketingový a komunikační mix. V analytické části se práce zabývá společností The Coca-Cola Company, její marketingovou strategií a konkrétním využití komunikačního …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the role of communication of chosen product at various stages of its life cycle. The first general (theoretical) section describes the product itself and its life cycle with particular stages. In the same principle the marketing and communications mix are described. In the analytical part, the thesis deals with The Coca-Cola Company, its marketing strategy and the specific …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2021
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní