Hana Herlesová

Master's thesis

Marketing soukromé kliniky Santé

Marketing of the private clinic Santé
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem soukromé kliniky Santé. První, teoretická část práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. Marketing ve zdravotnictví je první kapitolou teoretické části. Jsou zde vyznačeny odlišnosti marketingu ve zdravotnictví oproti jiným odvětvím a charakteristiky zdravotnického systému. Dále je zde definován produkt, ve zdravotnictví tedy poskytovaná služba. Marketingový …more
Abstract:
This master thesis is focused on marketing of Santé, the private clinic. The first part is theoretical and has two main chapters. Marketing in the field of health care is the first chapter, including the differences between health care marketing and marketing in other fields and other characteristics of the medical system. Next a product is defined, in health care it is the provided service. Marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2012
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Miroslav Cinek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31955