Hana Herlesová

Diplomová práce

Marketing soukromé kliniky Santé

Marketing of the private clinic Santé
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem soukromé kliniky Santé. První, teoretická část práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. Marketing ve zdravotnictví je první kapitolou teoretické části. Jsou zde vyznačeny odlišnosti marketingu ve zdravotnictví oproti jiným odvětvím a charakteristiky zdravotnického systému. Dále je zde definován produkt, ve zdravotnictví tedy poskytovaná služba. Marketingový …více
Abstract:
This master thesis is focused on marketing of Santé, the private clinic. The first part is theoretical and has two main chapters. Marketing in the field of health care is the first chapter, including the differences between health care marketing and marketing in other fields and other characteristics of the medical system. Next a product is defined, in health care it is the provided service. Marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Miroslav Cinek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31955