Bc. David Vlček

Master's thesis

LA CHASSE AUX MYTHES : L’analyse du discours de l’homosexualité masculine dans la publicité française

HUNTING MYTHS: Discourse analysis of male homosexuality in French advertising
Abstract:
The aim of this work is to analyze the advertising discourse to discover the myths referring to the French gay community.
Abstract:
Cílem práce je analýzou reklamního diskurzu determinovat mýty odkazující k francouzské homosexuální komunitě.
 
 
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedúci: Mgr. Anna Pospěch Durnová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Philology / French Language and Literature