Michal Moravanský

Diplomová práce

Analýza produktového radu spoločnosti Honda Slovakia

Analysis of the product line of Honda Slovakia
Abstract:
The decision regarding the product includes the question, which goods and services should be offered to which group of the consumers. The key element is the development of the new product. The price strategy is very important for the whole salability of the product. The price strategy represents sum of regulations, arrangements and steps and the rules of the intervention in the field of the prices …více
Abstract:
Rozhodnutie o produkte zahŕňa otázku, ktoré tovary a služby by mali byť ponúknuté ktorej skupine zákazníkov. Kľúčovým prvkom je vývoj nového produktu. Pre celkovú predajnosť produktov daného podniku resp. spoločnosti je dôležitá aj zvolená cenová stratégia, ktorá predstavuje súhrn opatrení, pokynov, postupov a tiež pravidlá zásahov v oblasti cien, zameraných na dosiahnutie dlhodobých strategických …více
 

Klíčová slova

marketing produkt cena predaj Honda
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Valér Demjan, PhD.
  • Oponent: Ing. Peter Trúchly

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.