Podíl školy a rodičů na rozvoji čtenářství dětí mladšího školního věku – Dáša JELÍNKOVÁ
Dáša JELÍNKOVÁ
Diplomová práce
Podíl školy a rodičů na rozvoji čtenářství dětí mladšího školního věku
The Participation of School and Parents in the Development of School-age Children´s Reading Skills
Anotace:
Diplomová práce na téma ,,Podíl školy a rodičů na rozvoji čtenářství dětí mladšího školního věku je v teoretické části zaměřena na vysvětlení pojmů. Teoretická část práce je přehledně rozdělena do třech kapitol. První kapitola se zabývá pojetím a definicí gramotnosti, dále pak popisuje pojmy čtenářská gramotnost, funkční gramotnost a zabývá se i rovinami čtenářské gramotnosti. Posledním bodem této …víceAbstract:
The diploma thesis on the topic "The role of school and parents in the development of reading of children of younger school age" is in the theoretical part focused on the explanation of concepts. The theoretical part of the work is clearly divided into three chapters. The first chapter deals with the concept and definition of literacy, then describes the concepts of reading literacy, functional literacy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNKOVÁ, Dáša. Podíl školy a rodičů na rozvoji čtenářství dětí mladšího školního věku. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ
Martina RICHTAROVÁ -
Využívané metody pro rozvoj čtenářské gramotnosti na prvním stupni základní školy
Monika JUŘÍČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva