Respekt jako faktor ve výuce – Ing. Richard Zbranek
Ing. Richard Zbranek
absolventská práce studenta CŽV
Respekt jako faktor ve výuce
Respect as a Factor in Education
Anotácia:
Respekt je těžko definovatelný sociální konstrukt, který ovlivňuje téměř každou sociální interakci a kterého důležitost do jisté míry vědomě a částečně podvědomě vnímají všichni. Význam respektu ve vztahu mezi učitelem a žákem však není všeobecně přezkoumán a doceněn. Tato práce poodhaluje roli, kterou respekt ve vzdělávání hraje, a to jak pro studijní výkon žáků, tak pro atmosféru na vyučování. Práce …viacAbstract:
Respect is a social construct that is very difficult to define, yet it factors in almost every social interaction. Everyone perceives and recognizes the importance of respect, though only in part consciously and in part intuitively or subconsciously. The significance of respect in the relationship between a teacher and their pupils or students is not universally recognized. This paper uncovers the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedúci: Mgr. David Kryštof, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Respektující komunikace učitele a dítěte v montessori školce
Zuzana Pospíšilová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Jana Škodová -
Respektující vztah mezi učitelem a žákem
Silvie Frolová -
Vztah učitele a žáka ve studentských příbězích
Gabriela Mezníková