Petr Adámek

Bakalářská práce

Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu

The analysis marketing activities of the e-shops in selected segment
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. V tomto případě se jedná o oblast internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu ve vybraných e-shopech. Na …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of marketing activities of the e-shops in selected segment, specifically the Internet marketing. It deals with the instruments of Internet marketing, Internet advertising services, and the social media. The study focuses on introducing the topic of Internet marketing. A complete analysis of the use of Internet marketing tools by potential competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: Martin Sova
  • Oponent: Radim Čermák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50686