Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu – Petr Adámek
Petr Adámek
Bakalářská práce
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
The analysis marketing activities of the e-shops in selected segment
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. V tomto případě se jedná o oblast internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu ve vybraných e-shopech. Na …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of marketing activities of the e-shops in selected segment, specifically the Internet marketing. It deals with the instruments of Internet marketing, Internet advertising services, and the social media. The study focuses on introducing the topic of Internet marketing. A complete analysis of the use of Internet marketing tools by potential competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: Martin Sova
- Oponent: Radim Čermák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50686
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Jiří März -
Analýza marketingových aktivit Lázní Luhačovice, a. s.
Karel Fridrich -
Analýza marketingových aktivit vybrané organizace
Tereza Hyšková -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Analýza marketingových aktivit ve firmě včetně metrik efektivnosti
Filip Rakovan -
Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Filip Červený -
Analýza marketingových aktivit hotelu
Andriy Stochanyn -
Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game
Michal Jilka