Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce – Soňa SEDLÁKOVÁ
Soňa SEDLÁKOVÁ
Bakalářská práce
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
Use of marketing in a chosen retail unit
Anotace:
Název bakalářské práce je využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Cílem práce je zhodnocení využívání marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce a případné navržení změn. Teoretická část práce vychází z analýzy odborné literatury a vysvětlení základních pojmů, jako potřeba, přání, požadavek, marketing a maloobchodní jednotka. V praktické části je analyzována maloobchodní jednotka, konkrétně …víceAbstract:
The title of bachelor work is Use of marketing in a chosen retail unit. The main objective of this bachelor thesis is evaluation of using marketing in a chosen retail unit and potential proposal of change. The theoretical part is based on the analysis of professional literature and investigates basic terminology, such as requirement, wish, needs, marketing and retail unit. In the practical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁKOVÁ, Soňa. Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Magdalena KESTNEROVÁ -
Využití marketingu ve vybrané maloobchodní jednotce
Martina LÍBALOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingový projekt vybrané maloobchodní jednotky společnosti COOP Beskydy
Jan Žebrok -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna
Název
Vložil
Vloženo
Práva