Bc. Jan Horáček
Diplomová práce
Programatická reklama
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje programatickému nákupu reklamy v prostředí digitálního marketingu. Zabývá se vývojem, popisuje jeho princip a používané technologie. Je navržena marketingová kampaň, která se na tento model zaměřuje.Abstract:
This master thesis focuses on programmatic ad buying in a digital marketing environment. It discusses its development, describes its principle and the technologies used. A marketing campaign is proposed that targets this model.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáček, Jan. Programatická reklama. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Informatika a systémové inženýrství / Informatika ve veřejné správě
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
Filip MURCKO -
Marketingová strategie společnosti RTB společnosti na klíč s.r.o.
Darina Tylová -
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler