Uživatelské hodnocení a jeho vliv na nákupní rozhodování – Ewa Hlaváčová
Ewa Hlaváčová
Master's thesis
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na nákupní rozhodování
User reviews and its influence on purchasing decisions
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjištění, zda uživatelské recenze mají vliv na rozhodnutí o koupi a zda existují charakteristické znaky spojující vnímání pozitivních a negativních recenzí. Diplomová práce se zabývá ochotou ke koupi, kterou jsem analyzovala na základě dostupných recenzí cestovatelského webu TripAdvisor. Teoretická část se zabývá spotřebním chováním a spotřebním chování v online prostředí …viacAbstract:
The main goal of this thesis is determine whether there is a relationship between the willingness to buy and the user reviews in hospitality industry and and whether there are characteristics linking the perception of positive and nega-tive reviews. The thesis deals with the willingness to buy, which I've examined on the basis of available reviews on TripAdvisor. The theoretical part deals with consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55298
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55298
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv knižních recenzí na rozhodovací proces Young Adult čtenářů
Dominika Procházková -
Ochota ke koupi mobilního telefonu v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Martina Kvasničková -
Ochota ke koupi v závislosti na uživatelském hodnocení produktu
Dagmar Hejtmanová -
Vliv apriorní zkušenosti na vnímání a ochotu ke koupi elektromobilu
Jakub Smolek -
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí
Veronika Kovářová