Chlapec s kombinovaným postižením – Helena Stránská
Helena Stránská
absolventská práce studenta CŽV
Chlapec s kombinovaným postižením
Boy with Combined Disabilities
Anotace:
Cílem závěrečné práce je zpracování kazuistiky, která se zaměřuje na charakteristiku vývoje chlapce s vícenásobným postižením s důrazem na předškolní vzdělávání. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmu porucha autistického spektra, porucha intelektu a narušení komunikační schopností. Dále je popisováno vzdělávání dětí se speciálními potřebami - rámcový vzdělávací program v MŠ, individuální …víceAbstract:
The goal of the final thesis is the elaboration of a case study, which focuses on the characteristics of the development of a boy with multiple disabilities with an emphasis on preschool education. The theoretical part of the thesis deals with the definition of the term autism spectrum disorder, intellectual disorder and impairment of communication skills. The education of children with special needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Braumová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRÁNSKÁ, Helena. \textit{Chlapec s kombinovaným postižením}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/shqmvy/.
Jak správně citovat práci
Stránská, Helena. Chlapec s kombinovaným postižením. Liberec, 2024. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáceloživotní / obor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Speciální pedagogika - studium v oblasti pedagogických věd
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Vzdělávání v Mateřské škole speciální v Trutnově
Šárka Folcová -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Specifika komunikace s mentálně postiženým dítětem
Veronika KŮROVÁ -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Vliv rodinného prostředí na školní zralost dětí
Hana Rösslová
Název
Vložil
Vloženo
Práva