Využití audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace – Michal Klukan
Michal Klukan
Bachelor's thesis
Využití audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace
The use of audiovisual work in marketing within the corporate presentation
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace. Práce obsahuje analýzu využití audiovizuálních děl napříč komunikačními prostředky a historickým pozadím. Zaměřuje se na to, jakým způsobem se díla využívají a jak jsou efektivní v internetovém a televizním prostředí. V praktické části je popsána tvorba konceptu při realizaci vstupu nové digitální …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to reveal some basics about the use of audiovisual work in marketing within the corporate presentation. It contains analysis of the usage across media and historical background. It focuses on how the work is used and how effective it is in online and television enviroment. Practical part describes the development of the concept of penetrating the market with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46493
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2015
- Supervisor: Libor Krsek
- Reader: Stanislav Horný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
The Titles of Audiovisual Works and Strategies of Their Translation
Jan Mrťka -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Filmové a audiovizuální dílo jako součást národních autorit - teorie a praxe
Marek Tardon -
1. Teoretická část: Technologické a umělecké postupy při výrobě dabingu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
David Schwarz -
1. Teoretická část: Přítomnost emoce ve filmech Miroslava Ondříčka 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Michal Bouška -
1. Teoretická část: O grotesknosti a ironii v hraném filmu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Martin Velič -
Advertisement – the phenomenon of communication
Yana Buriakova