Využití audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace – Michal Klukan
Michal Klukan
Bakalářská práce
Využití audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace
The use of audiovisual work in marketing within the corporate presentation
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace. Práce obsahuje analýzu využití audiovizuálních děl napříč komunikačními prostředky a historickým pozadím. Zaměřuje se na to, jakým způsobem se díla využívají a jak jsou efektivní v internetovém a televizním prostředí. V praktické části je popsána tvorba konceptu při realizaci vstupu nové digitální …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to reveal some basics about the use of audiovisual work in marketing within the corporate presentation. It contains analysis of the usage across media and historical background. It focuses on how the work is used and how effective it is in online and television enviroment. Practical part describes the development of the concept of penetrating the market with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: Libor Krsek
- Oponent: Stanislav Horný
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
The Titles of Audiovisual Works and Strategies of Their Translation
Jan Mrťka -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Filmové a audiovizuální dílo jako součást národních autorit - teorie a praxe
Marek Tardon -
1. Teoretická část: Technologické a umělecké postupy při výrobě dabingu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
David Schwarz -
1. Teoretická část: Stavba akustické kytary 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Vít Přibyla -
1. Teoretická část: Hledání a zajištění lokací pro natáčení hraného filmu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Tomáš POŘÍZEK -
Advertisement – the phenomenon of communication
Yana Buriakova