Šimon Jeleňák

Bachelor's thesis

Možnosti marketingové podpory Hotelstars Union v České republice

Possibilities of the Hotelstars Union Marketing Support in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem bakalářská práce je posoudit možnosti marketingové podpory ze strany profesní asociace při rozvoji jednotné klasifikace hotelových služeb pomocí jednotné metodiky propagující certifikovaná ubytovací zařízení. V první části vysvětlujeme zkoumanou problematiku, seznamujeme čtenáře s pojmem Hotelstars, s historií jejího vzniku a se základními klasifikačními kritérii podle jednotlivých tříd. Charakterizujeme …viac
Abstract:
The aim of this Bachelor´s Dissertation is to estimate the possibilities of marketing support by the professional association in developing a uniform classification of hotel services using a uniform methodology promoting certified accommodation facilities. In the first part we explain the issue, to the reader we introduce the term Hotelstars, apprise the history of its origin and the basic classification …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/qzybt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
  • Vedúci: Ing. Petr Studnička, PhD.
  • Oponent: Ing. Dominika Kečkešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)