Šimon Jeleňák

Bachelor's thesis

Možnosti marketingové podpory Hotelstars Union v České republice

Possibilities of the Hotelstars Union Marketing Support in the Czech Republic
Abstract:
Cílem bakalářská práce je posoudit možnosti marketingové podpory ze strany profesní asociace při rozvoji jednotné klasifikace hotelových služeb pomocí jednotné metodiky propagující certifikovaná ubytovací zařízení. V první části vysvětlujeme zkoumanou problematiku, seznamujeme čtenáře s pojmem Hotelstars, s historií jejího vzniku a se základními klasifikačními kritérii podle jednotlivých tříd. Charakterizujeme …more
Abstract:
The aim of this Bachelor´s Dissertation is to estimate the possibilities of marketing support by the professional association in developing a uniform classification of hotel services using a uniform methodology promoting certified accommodation facilities. In the first part we explain the issue, to the reader we introduce the term Hotelstars, apprise the history of its origin and the basic classification …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2018
  • Supervisor: Ing. Petr Studnička, PhD.
  • Reader: Ing. Dominika Kečkešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)