Možnosti marketingové podpory Hotelstars Union v České republice – Šimon Jeleňák
Šimon Jeleňák
Bachelor's thesis
Možnosti marketingové podpory Hotelstars Union v České republice
Possibilities of the Hotelstars Union Marketing Support in the Czech Republic
Abstract:
Cílem bakalářská práce je posoudit možnosti marketingové podpory ze strany profesní asociace při rozvoji jednotné klasifikace hotelových služeb pomocí jednotné metodiky propagující certifikovaná ubytovací zařízení. V první části vysvětlujeme zkoumanou problematiku, seznamujeme čtenáře s pojmem Hotelstars, s historií jejího vzniku a se základními klasifikačními kritérii podle jednotlivých tříd. Charakterizujeme …moreAbstract:
The aim of this Bachelor´s Dissertation is to estimate the possibilities of marketing support by the professional association in developing a uniform classification of hotel services using a uniform methodology promoting certified accommodation facilities. In the first part we explain the issue, to the reader we introduce the term Hotelstars, apprise the history of its origin and the basic classification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/qzybt/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2018
- Supervisor: Ing. Petr Studnička, PhD.
- Reader: Ing. Dominika Kečkešová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová