Možnosti marketingové podpory Hotelstars Union v České republice – Šimon Jeleňák
Šimon Jeleňák
Bakalářská práce
Možnosti marketingové podpory Hotelstars Union v České republice
Possibilities of the Hotelstars Union Marketing Support in the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářská práce je posoudit možnosti marketingové podpory ze strany profesní asociace při rozvoji jednotné klasifikace hotelových služeb pomocí jednotné metodiky propagující certifikovaná ubytovací zařízení. V první části vysvětlujeme zkoumanou problematiku, seznamujeme čtenáře s pojmem Hotelstars, s historií jejího vzniku a se základními klasifikačními kritérii podle jednotlivých tříd. Charakterizujeme …víceAbstract:
The aim of this Bachelor´s Dissertation is to estimate the possibilities of marketing support by the professional association in developing a uniform classification of hotel services using a uniform methodology promoting certified accommodation facilities. In the first part we explain the issue, to the reader we introduce the term Hotelstars, apprise the history of its origin and the basic classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/qzybt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Petr Studnička, PhD.
- Oponent: Ing. Dominika Kečkešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JELEŇÁK, Šimon. \textit{Možnosti marketingové podpory Hotelstars Union v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/shrxaf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová