Šimon Jeleňák

Bakalářská práce

Možnosti marketingové podpory Hotelstars Union v České republice

Possibilities of the Hotelstars Union Marketing Support in the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářská práce je posoudit možnosti marketingové podpory ze strany profesní asociace při rozvoji jednotné klasifikace hotelových služeb pomocí jednotné metodiky propagující certifikovaná ubytovací zařízení. V první části vysvětlujeme zkoumanou problematiku, seznamujeme čtenáře s pojmem Hotelstars, s historií jejího vzniku a se základními klasifikačními kritérii podle jednotlivých tříd. Charakterizujeme …více
Abstract:
The aim of this Bachelor´s Dissertation is to estimate the possibilities of marketing support by the professional association in developing a uniform classification of hotel services using a uniform methodology promoting certified accommodation facilities. In the first part we explain the issue, to the reader we introduce the term Hotelstars, apprise the history of its origin and the basic classification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/qzybt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
  • Vedoucí: Ing. Petr Studnička, PhD.
  • Oponent: Ing. Dominika Kečkešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví