Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco – Bc. Petra Synková
Bc. Petra Synková
Diplomová práce
Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco
Internet marketing of the Imperial Art Deco hotel
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem „Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco“ se zabývá internetovým hotelovým marketingem. Cílem první, teoretické části je vymezení specifik internetového marketingu a definice marketingových nástrojů, tedy marketingového a komunikačního mixu v prostředí internetu. Předmětem druhé, analytické části je za využití těchto informací zanalyzovat internetový marketing hotelu …víceAbstract:
This thesis entitled "Internet marketing at Art Deco Imperial Hotel" focusses on hotel internet marketing. The aim of the first theoretical part is to define the specifics of internet marketing and outline a definition of marketing tools, i.e. the marketing and communication mix in the internet environment. The subject of the second analytical part is the application of this information to analyse …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7284/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYNKOVÁ, Petra. \textit{Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/shy2xt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Změna marketingové strategie hotelu Art Deco Imperial v Praze
Iveta Kubejová -
Marketingová strategie hotelu Art Deco Imperial
Kateřina Dvorská -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Komunikační mix města Ústí nad Labem
Linda ZEŤOVÁ