Návrh komunikační kampaně pro vybranou politickou stranu – Anna Panenková
Anna Panenková
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně pro vybranou politickou stranu
Proposal of communication campaign for a chosen political party
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování efektivního návrhu volební kampaně Občanské demokratické strany. Práce se rozděluje na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána marketingová komunikace a veškeré její náležitosti. Také se v této části představuje model SOSTAC, podle kterého je sestavena komunikační kampaň v praktické části.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the development of an effective election campaign proposal for the Civic Democratic Party. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes marketing communication and all its essentials. Also, the SOSTAC model is introduced in this part, according to which the communication campaign is constructed in the practical part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xyaqv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong -
Komunikační kampaň
Karin Aggová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas