Znalost a vnímání ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky mezi spotřebiteli – Ing. Petra KOHOUTOVÁ
Ing. Petra KOHOUTOVÁ
Bakalářská práce
Znalost a vnímání ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky mezi spotřebiteli
Awareness and perception of the label Tastes Great. Southbohemian among consumers
Anotace:
Tato práce se zabývá posouzením ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky. Cílem projektu Chutná hezky. Jihočesky je systémová propagace kvalitních potravin z jihočeské produkce. Jedním z nástrojů je stejnojmenná soutěž. Vítězné produkty získají právo užívat ochrannou známku Chutná hezky. Jihočesky. Hlavním cílem této práce je výzkum informovanosti zákazníků o ochranné známce Chutná hezky. Jihočesky …víceAbstract:
The subject of this thesis is to evaluate the label "Tastes Great. In the South Bohemian Way". The aim of the project is the systematic promotion of quality foods from the South Bohemian Region. One of the instruments is a competition of the same name. The winning products will gain the right to use the label "Tastes Great. In the South Bohemian Way". The main aim of this thesis is not only to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOHOUTOVÁ, Petra. \textit{Znalost a vnímání ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky mezi spotřebiteli}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/si89bm/.
Jak správně citovat práci
KOHOUTOVÁ, Petra. Znalost a vnímání ochranné známky Chutná hezky. Jihočesky mezi spotřebiteli. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil
Název
Vložil
Vloženo
Práva