Hana PRYMUSOVÁ
Bachelor's thesis
Psychologická vzdálenost a klima školní třídy
Psychological distance and classroom climate
Abstract:
Bakalářská práce projednává problematiku klimatu školní třídy a jeho evaluace metodou měření psychologické vzdálenosti. Teoretická část zpracovává základní termíny jako klima školní třídy, téma školy a školní třídy, vztah učitele a žáka a psychologickou vzdálenost. Cílem výzkumné části je realizace samostatného empirického výzkumu zkoumající vztah třídního klimatu a sociální psychologické vzdálenosti …moreAbstract:
The bachelor thesis debates the problematics of the classroom climate and its evaluation using the method of measuring psychological distance. The theoretical section elaborates on basic terms, such as, classroom climate, the topic of school and school classrooms, the relationship between the teacher and pupil and psychological distance. The aim of the research section is the implementation of an independent …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PRYMUSOVÁ, Hana. Psychologická vzdálenost a klima školní třídy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková -
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová -
Klima školní třídy v primární škole
Alena Zbořilová -
Strategie řízení školní třídy studenty učitelství v rámci učitelské praxe
Barbora Perná -
Vliv adaptačního kurzu na kohezi školní třídy
Lucie Červinková -
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková -
Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe
Marek Mynařík -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ