Španělština hrou Aprender el espaňol jugando – Pavla Bretová
Pavla Bretová
Diplomová práce
Španělština hrou Aprender el espaňol jugando
Spanish by Play
Anotace:
Práce by se dala rozdělit na dvě části - na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabýváme metodami výuky, které se dají použít v jakémkoliv předmětu. V další části jsme se zaměřili na metody výuky používané při výuce cizích jazyků. V této kapitole se věnujeme nejprve vývoji metod výuky cizích jazyků, ale také se dozvídáme, že některé metody mají uplatnění i dnes. Součástí kapitoly jsou …víceAbstract:
We could divide this work into the following two parts ? theoretical and practical. The theoretical part deals with the teaching methods that can be used in any subjects at school. In the next section, we focused on the teaching methods which are used in the teaching foreign languages. In this chapter we first attend to developing methods of teaching foreign languages, but also to learn that we can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Eduard Krč
- Oponent: Enrique Gutiérrez rubio
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Španělská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA -
Non-traditional Methods of Teaching Upper Secondary Mathematics
Klára SPILKOVÁ -
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
Metody efektivní výuky cizích jazyků a češtiny pro cizince na ZŠ
Renáta VOLENÍKOVÁ -
Metody vzdělávání a rozvoje osobnosti v oblasti výuky cizích jazyků
Aneta Kondisová -
Alternativní výukové metody v hodinách cizích jazyků
Kateřina Chaloupková -
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA