Franchising ako stratégia vstupu na trh – Lujza Oriňáková
Lujza Oriňáková
Bachelor's thesis
Franchising ako stratégia vstupu na trh
Franchising as a market entry strategy
Abstract:
The main object of this work is to determine the factors that may affect entrepreneurs in choosing franchise concept and try to propose steps how to proceed and what to take into account when choose the concept. The theoretical part explains some basic concepts of franchising, its features and both - advantages and disadvantages for franchisees. Also contains clarification of the key concepts as are …viacAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je stanoviť faktory, ktoré podnikateľov ovplyvňujú pri výbere franchisingového konceptu a navrhnúť kroky ako postupovať a čo zohľadniť pri výbere franchisingového konceptu. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy týkajúce sa franchisingu, jeho charakteristické znaky a výhody a nevýhody pre franchisanta. Objasnená je problematika poplatkov, franchisingovej zmluvy a …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14270/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ORIŇÁKOVÁ, Lujza. \textit{Franchising ako stratégia vstupu na trh}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/sinuzj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití franchisingu při zavádění nového gastronomického konceptu
Karel Řezníček -
Franchising jako metoda vstupu na český trh
Veronika KARBANOVÁ -
Franchising jako strategie vstupu na trh
Iryna Staieva -
Franchising jako metoda vstupu na trh
Alice Tichá -
Franchising jako forma vstupu na trh
Rasia El Gindy -
Franchising jako metoda vstupu na trh
Martin Smejkal -
Role franchisingu v globální ekonomice
Petr Svoboda -
Financování franchisingu
Naděžda Svobodová